Το πρόγραμμα αναφέρεται σε ηλικίες από 5 έως 95 ετών. Βασικός στόχος η ανάπτυξη δεξιοτήτων. Μετά την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων οι μαθητές μέσα από το παιχνίδι θα έχουν ενισχύσει:
- τη σκέψη τους,
- την ικανότητα ανάλυσης καταστάσεων/πληροφοριών,
- την ικανότητα λήψης αποφάσεων
- την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- την ικανότητα της ανταπόκρισης σε "ανταγωνιστικές" καταστάσεις .
Οι δραστηριότητα θα ξεκινήσει πιλοτικά στο πλαίσιο των δράσεων STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά).
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.