Περιεχόμενο Μαθήματος
1. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
0/2
2. Γνωριμία με την Python
0/1
Python για Αρχαρίους
Σχετικά με το Μάθημα

Όλοι γνωρίζουν ότι οι πύθωνες είναι συμπαθητικά ζώα. Βέβαια, δε θα σας συμβουλεύαμε ποτέ να πλησιάσετε έναν, ούτε για αστείο. Και αν κάποτε βρεθείτε σε χώρα που έχει πύθωνες, μάλλον να αποφύγετε να πλησιάσετε σε μέρη που ζουν. Δεν τους αρέσει να μπαίνουν άγνωστοι,
ειδικά άνθρωποι, στα μέρη τους!
Σε αυτό το μάθημα, βέβαια, δε θα ασχοληθούμε με τα συμπαθητικά αυτά ζώα (τα οποία, όπως είπαμε, θα αφήσουμε στην ησυχία τους), αλλά με μια γλώσσα προγραμματισμού, ιδιαίτερα διαδεδομένη και ικανή για να δημιουργήσουμε πολύπλοκες εφαρμογές.
Το όνομα της το πήρε, όχι από το συμπαθέστατο αυτό ζώο, αλλά από τους θρυλικούς Monty Python! Ω, ναι, αυτό είναι το “μυστικό” πίσω από το όνομα της γλώσσας αυτής!

Συμμετάσχετε στη συζήτηση
LabSTEM Robotics
Μετάβαση στο περιεχόμενο